عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری مراسم روز جهانی مددکاری اجتماعی

برگزاری مراسم روز جهانی مددکاری اجتماعی یکشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

باتوجه به فرارسیدن روز جهانی مددکاری اجتماعی ( ۱۹ مارس ۲۰۱۹ ، مصادف با ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۷ ) ، مراسمی به این مناسبت در ستاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مورخه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ با حضور جناب آقای دکترقصری، معاون محترم درمان دانشگاه ، جناب آقای کندایی، معاون محترم اجتماعی دانشگاه و کارشناسان مددکاری مراکز درمانی سنندج برگزار گردید .

در ایتدای مراسم ضمن تلاوتی آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی مددکاری ، جناب آقای دکتر قصری، معاون محترم درمان ضمن خیر مقدم به کلیه مدعوین، در خصوص اهمیت کار مددکاری در بیمارستانها ، نقش آنان در حل مشکلات مراجعین، لزوم در نظر گرفتن سختی کار جهت مددکاران ، نقش مددکاران در طرح تحول سلامت و اهمیت کار حرفه ای مددکاری با توجه به اجرای پروتکل های مددکاری در بیمارستانها به سخنرانی پرداختند.


در ادامه جناب آقای دکتر کندایی، معاون محترم اجتماعی دانشگاه ، بر اهمیت اجتماعی شدن سلامت و نقش مددکاران اجتماعی در این فرایند به سخنرانی پرداختند و ضمن تشکر از زحمات مددکاران در مراکز درمانی ، آرزوی سربلندی و توفیق روز افزوان برای آنان نمودند. در پایان نیز لوح تقدیر و کارت هدیه به مددکاران مراکز درمانی سطح شهر سنندج تقدیم گردید.