عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

برگزاری جلسه هیات رییسه دانشگاه در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث

اعضای هیات رییسه دانشگاه در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در تاریخ ۲۴/۱۲/۹۷ ساعت۲۰ تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل، دکتر کوچکی رئیس دانشگاه در ابتدا نشست، ضمن تاکید بر ارائه بهینه خدمات خدمات در کلیه بخش های دانشگاه در ایام نوروز، از زحمات همکاران این مرکز در طول سال گذشته تشکر کرد.

رئیس دانشگاه گفت: کلیه واحدهای درمانی و ناظران بهداشت و مراکز اورژانس در ایام نوروز آماده خدمت رسانی خواهند بود.

دکتر ریاحی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه  نیز در ادامه، به شرح  اقدامات صورت گرفته در طول سال جاری از قبیل تجهیز کامل آمبولانس های مرکز به دستگاه های تله کاردیولوژی، فعال سازی کد های سکته قلبی( ۲۴۷) و  سکته مغزی اورژانس ( کد سما یا ۷۲۴) و کد ۳۵۰ ( اورژانس هوایی)،  مرکز پایش مراقبت های درمانی ( MCMC ) و اجرای کامل سامانه آسایار و سامانه نظرسنجی خدمات اورژانس پرداخت.

اعضای هیات رییسه نیز در ادامه، ضمن بازدید از مرکزارتباطات و راهبری آمبولانس ( EMD )، از روند پذیرش بیماران و اعزام آمبولانس توسط همکاران این مرکز و نیز چگونگی نظارت تصویری اورژانس های بیمارستان ها، با روند اعزام بین بیمارستانی بیماران در داخل و خارج دانشگاه و چگونگی ثبت و گزارش گیری سامانه MCMC آشنا شدند.