عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آماده‌باش ۱۱ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای شهرستان دشتستان در ایام نوروز

ماریا خویش‌دوست گفت: ۷ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۳ پایگاه اورژانس شهری و ۱ کمپ سلامت نوروزی در ایام تعصیلات نوروز با تمامی تجهیزات به شهروندان و مسافرین نوروزی خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.
وی با اشاره به استقرار پایگاه سلامت نوروزی اورژانس در روستای ننیزک شهرستان دشتستان بیان کرد: در این روستا که به واسطه وجود مقبره امامزاده شاهزاده ابراهیم ۱ محل زیارتی و سیاحتی است هر ساله در این ایام، یک پایگاه اورژانس سیار از روزهای پایانی اسفند تا نیمه فروردین ماه مستقر می‌شود و نیروهای اورژانس با تمام تجهیزات دارویی و انسانی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خویش‌دوست اظهار داشت: بنابر تصمیمات گرفته شده در ستاد شهرستان، در صورت لزوم، نیروهای اورژانس جاده‌ای در اعزام بیماران به مراکز خدمات جامع سلامت به صورت شبانه‌روزی کمک رسانی می‌کنند.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: در ناوگان مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان، ۱۱ آمبولانس در ۱۱ پایگاه جاده‌ای و شهری و ۵ آمبولانس پشتیبان با بیش از ۵۰ پرسنل در ایام نوروز به صورت آماده‌باش می‌باشند و ۸ آمبولانس در مراکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شهرستان نیز به شهروندان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
.
انتهای پیام/ س.غ/۳۰۳۰