عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی: تمامی نهادها موظفند قانون انطباق را به عنوان یک اصل مهم اجرا کنند

دکتر حسین دارابی در جلسه کمیته قانون انطباق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسیار منسجم و پیوسته در حال اجرای قانون انطباق می‌باشد.
وی از روند اجرای طرح و اقدامات صورت گرفته تقدیر کرد تصریح کرد: با توجه به سنگین بودن طرح،  معاونت فرهنگی و دانشجویی در مدت زمان شش‌ماهه بهترین و مهم‌ترین اقدامات لازم را به صورت منسجم و راهبردی انجام داده است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، تشکیل کمیته‌های بیمارستانی، صدور ابلاغ به تمامی اعضاء با حکم رییس دانشگاه، تشکیل تیم بازرسی دانشگاهی و انجام بازرسی دوره‌ای از تمامی بیمارستان‌های تابعه در یک بازه زمانی فشرده از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط این کمیته در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
دکتر اکرم فرهادی ضمن تشکر از حضور به‌موقع اعضاء کمیته، گزارشی از روند اجرای طرح  طی شش ماه اخیر ارائه داد.
دکتر حسین اسدی راد مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گزارشی مصور از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه داد.
جلسه کمیته انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور قائم‌مقام، معاونان و جمعی از مسئولان دانشگاه برگزار شد.
در این نشست با حضور مسئولان دانشگاهی از فعالیت و تلاش بازرسان تیم دانشگاهی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/ ۲۰۵۰- ط.ت