عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

آماده باش تمام پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در تربت جام

آماده باش تمام پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در تربت جام
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام از آمادگی تمام ظرفیتهای درمانی دانشکده در ایام نوروز ۱۳۹۸ جهت ارائه خدمات مطلوب  به همشهریان عزیزو مهمانهای گرامی  شهرستانهای تربت جام و صالح آباد خبر داد.

دکتر هومن محمدزاده در گفتگو با پایگاه خبری _ تحلیلی وبدا تربت جام گفت : ۶۲ نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ در قالب ۹ پایگاه شهری و بین جاده ای ، با ۱۱ دستگاه آمبولانس ، از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۷ اماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی می باشند.
محمد زاده افزود: برنامه ریزیهای لازم برای حضور مناسب پزشکان و کادر درمانی در بیمارستان های تحت پوشش انجام شده ،همچنین  تمام درمانگاهها، آزمایشگاهها ، کلینیکهای دندانپزشکی وداروخانه های سطح شهرستانهای تربت جام و صالح آباد با برنامه مشخص شده ، در ایام نوروز حضور فعالی خواهند داشت.
محمدزاده همچنین عنوان کرد : تیمهای بازرسی معاونت درمان در تمامی ایام تعطیلات نوروزی در محل معاونت درمان حضور فعال  خواهند داشت و مطابق برنامه از تمام مطبها ، درمانگاهها ، داروخانه های وکلینیکها بازدید خواهند کرد ،وهمشهریان عزیز می توانند چنانچه شکایتی از این اماکن داشتند یا به صورت حضوری و یا از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ شکایت خود را مطرح و پیگیری نمائند.
وی در پایان از تمام مسافران نوروزی خواست با رعایت و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفرهای ایمنی را برای خود رقم بزنند.