عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

اهم برنامه های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای ارتقاء دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج  به همراه هیأتی متشکل از معاونین و مسئولین واحد کرج از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه بازدید کرد.

وی که در جمع دانشجویان، استادان وکارکنان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج واقع در مهرشهر کرج سخن می گفت؛ انتقال این دانشکده به مجتمع دانشگاهی واحد کرج، تجمیع و تقویت آزمایشگاه های تحقیقاتی کشاورزی، ارتباط گسترده تر با دانشجویان در زمینه دریافت ایده، پیشنهادها و انتقادات سازنده و نیز بکارگیری بیشتر ظرفیت علمی و اجرایی دانشجویان و استادان را از دیگر برنامه های واحد کرج برشمرد و رسیدن به اهداف آتی این دانشگاه را در گرو همدلی، همیاری و مشارکت تک تک افراد این خانواده علمی و فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر برهانی فر در  بازدید یک روزه خود از دانشکده کشاورزی، ضمن مشاهده وضعیت موجود، از فضاهای آموزشی، اداری، آزمایشگاهی به بررسی مشکلات و مسائل پیش روی کارکنان، استادان و دانشجویان دانشکده مذکور پرداخته و پیشنهاداتی را برای بهبود روند آموزشی و تحقیقاتی مطرح نمود.

طی این بازدید دکتر زارعی رئیس دانشکده کشاورزی واحد کرج با بیان پاره ای توضیحات هیأت بازدیدکننده را همراهی کرد و در قالب آمار، شرحی از وضعیت موجود و ظرفیت ها و منابع قابل استفاده را ارائه نمود.

پس از بازدید، دکتر برهانی فر در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشکده، ضمن سخنانی برخورداری از امکانات، فضاها، آزمایشگاه ها و مزارع مجهز  در کنار حضور استادان توانمند و مطرح علوم کشاورزی کشور در واحد کرج را از مهمترین دلایل اهمیت این دانشکده برشمرد و آن را یکی از پرافتخارترین دانشکده های واحد کرج معرفی کرد.