عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

تقدیر ریاست واحد دزفول از دو تن از کارکنان پرتلاش کارگاه ها و آزمایشگاه ها.

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به پاس از زحمات و خدمات ارزنده دو تن از کارکنان پرتلاش کارگاه ها و آزمایشگاه ها واحد دزفول تقدیر به عمل آورد.

دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ضمن خوش آمد گویی به مسئولین و کارکنان واحد اظهار داشت: همه ما عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هستیم و بایستی در مسائل سخت واحد در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا بتوانیم این واحد دانشگاهی را به ایده آل نزدیک نماییم.

ایشان گفت: خوشبختانه واحد دزفول کارکنان و اعضا هیات علمی بسیار مجرب و پرتلاشی دارد که ان شاءالله در سال جدید با کمک نیروهای پر توان این واحد دانشگاهی بتوانیم فعالیت های تولیدی و توسعه فعالیت های مراکز تحقیقاتی را در سطح واحد دزفول انجام دهیم.

وی در ادامه افزود:  در میان کارکنان و اعضا هیات علمی این واحد دانشگاهی افرادی هستند که علاوه بر مسئولیت و فعالیت های روزانه خود فعالیت های زیادی را خارج امور محوله خود برای پیشبرد بهتر واحد انجام داده که بر خود لازم می دانم از زحمات ارزنده این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خاطر نشان کرد: مهندس ازله پور تا به حال در سطح واحد نشان داده اند که فردی کوشا، متعهد و مسئولیت پذیر بوده و تلاش های زیادی را در زمینه پیگیری امور تاسیسات واحد دزفول انجام داده و امید است منش اخلاقی ایشان الگوی مطلوبی برای سایر کارکنان باشد.

افروس گفت: تمامی پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در تمامی زمینه های واحد می بایست همدل و صمیمانه امور دانشگاه را جلو ببرند و برخی موارد به خاطر صرفه جویی در منابع مالی و استفاده بهینه از دستگاه ها ایجاب می کند تا درون واحد برای تعمیر و نگهداری وسایل از نیروهای مجرب و کاردان استفاده کنیم.

دکتر علی افروس ضمن اشاره به این مطلب که تمامی کارکنان و اساتید واحد دزفول دلسوزانه و مسئولانه برای پیشبرد واحد تلاش می کنند و بایستی از آن ها تقدیر نمود بیان داشت: مهندس خوشروانی یکی دیگر از کارکنان مسئول و وظیفه شناس هستند که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری و انجام امور محوله در زمینه تعمیرات وسایل درمانگاه واحد دزفول تلاش نموده که بر خود لازم می دانم از زحمات بی دریغ ایشان قدر دانی نمایم.

در پایان دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با اهداء لوح از زحمات آقایان حبیب ازله پور و مسعود خوشروانی تقدیر به عمل آورد.