عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

تقدیر از مدال آوران مسابقات ورزشی دهه فجر دانشگاه

تقدیر از مدال آوران مسابقات ورزشی دهه فجر دانشگاه


مراسم تقدیر از مدال آوران مسابقت ورزشی دهه فجر دانشگاه علم و صنعت ایران سه شنبه ۲۱ اسفند ماه در سالن شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
دکتر ذاکری رئیس دانشگاه علم وصنعت ایران در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای فعالیت های ورزشی در دانشگاه خواستار توجه بیشتر اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان به این مقوله شد و گفت: پویایی و سلامت همه ما با فعالیت های ورزشی و بدنی ارتباط مستقیم دارد. در ماه های اخیر طرح های تازه ای برای توسعه این فعالیت ها ارائه شده و امیدواریم ورزش های فردی و گروهی در سطح دانشگاه با جدیت بیشتری پیگیری شوند.
وی در پایان با تاکید بر تاثیر مثبت فعالیت های ورزشی بر روی زندگی شخصی و حرفه ای از حضور تیم های ورزشی دانشگاه علم و صنعت در مسابقات بین دانشگاهی حمایت کرد و اظهارامیدواری کرد در سال های آینده نمایندگان دانشگاه باز هم پرچم دانشگاه را در مجامع ورزشی مختلف بالا ببرند.


دکتر سیفی مدیر تربیت بدنی دانشگاه دیگر سخنران این مراسم، ضمن اشاره به رشد ۱۵ درصدی مشارکت دانشگاهیان علم و صنعت ایران در مسابقات ورزشی سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶، گزارش کوتاهی از فعالیت های کارکنان تربیت بدنی در این حوزه ارائه و بر ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی دانشگاه و تزریق بودجه بیشتر به این بخش تاکید کرد.
وی افزود: امیدواریم سال آینده نیز تعداد شرکت کنندگان ۱۵ درصد افزایش یابد. فعالیت های ورزشی بر روی سبک زندگی خانواده ها و مسائلی همچون تغذیه، روابط و تعاملات انسانی تاثیر مثبت داشته و موجب نشاط و شادابی می شود و لذا باید این موضوع کاملا جدی گرفته شود.
اعطای حکم قهرمانی و جایزه نقدی به رتبه های اول تا سوم رشته های ورزشی والیبال، فوتسال، شنا، دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، طناب کشی، دوچرخه سواری، اسکیت، فوتبال دستی و شطرنج پایان بخش این مراسم بود.

آلبوم تصاویر

Sapp.ir/iust_iran