عمومی | دانشگاه اردکان

کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقه موشک‌های کاغذی توسط تیم خواهران دانشگاه اردکان

به گزارش حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، در دومین دوره از مسابقات موشک‌های کاغذی که در دانشگاه یزد برگزار گردید تیم دانشگاه اردکان با درخشش چشمگیر خود توانست نیمی از جوایز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد و رکورددار این دوره از مسابقات شود.
این مسابقات به منظور ایجاد حس هیجان و تجربه‌ی کسب موفقیت و ایجاد نشاط و دقت عملکرد در دانشجویان در جهت‌دهی به سمت پروژه‌های هوا-فضا برگزار و از جمله دستاوردهای آن می‌توان به تجربه انجام کارهای گروهی و آشنایی با هندسه کاغذ و "تا" زدن یا "هنر اوریگامی" و تاثیرات آن بر روی حافظه و بالا بردن قدرت خلاقیت و دقت اشاره کرد. این دوره از مسابقات به صورت گروهی و در دو بخش "مسافت" و "مدت زمان پرواز" برگزار گردید.
در این دوره از رقابت‌ها قریب به ۳۰ گروه شرکت داشتند که امتیاز گروه‌های خانم و آقا بطور مجزا سنجیده گردید و علاوه بر نفرات اول تا سوم در هر گروه، رکورداران بخش مسافت و زمان نیز معرفی و از آن‌ها تجلیل شد. پس از پایان این دوره‌ از رقابت‌ها، جوایز گروه‌های برتر توسط سه تیم خواهران از دانشگاه اردکان درو شد و یک تیم از آقایان موفق به کسب رکورد بیشترین مسافت پرتاب گردید.
گروه دارنده رکورد مسافت:
آقای علیرضا دولت آبادی (دانشگاه اردکان)
آقای صادق کوه‌گرد مبارکه (دانشگاه اردکان)
مقام اول در گروه خانم‌ها:
خانم راضیه کاظمی (دانشگاه اردکان)
خانم مریم اشراقیان (دانشگاه اردکان)
خانم زهرا معتمدی (دانشگاه اردکان)
مقام دوم در گروه خانم‌ها:
خانم مژگان امیری (دانشگاه اردکان)
خانم راضیه مکاری قهرودی (دانشگاه اردکان)
مقام سوم در گروه خانم‌ها:
خانم زهرا منصوری مقدم (دانشگاه اردکان)