عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید رئیس شورای شهر تهران از بیمارستان روزبه

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان روزبه، دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷ مهندس محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به همراه دکتر آبادیان شهردار منطقه ۱۱ از بیمارستان روزبه بازدید کرد.
در این بازدید ابتدا جلسه ای با حضور مهندس هاشمی،دکتر آبادیان، دکتر یحیوی، دکتر انوری و برخی از اساتید و مسئولان واحدها برگزار شد. در این جلسه دکتر یحیوی رئیس بیمارستان ضمن خیر مقدم به بازدیدکنندگان، به اهمیت همکاری تنگاتنگ بین بیمارستان و شهرداری در راستای موفقیت و پیشبرد اهداف در حوزه سلامت روان اشاره کرد.
سپس دکتر انوری مدیر بیمارستان به ارائه گزارش در خصوص تاریخچه، اهداف و چشم انداز بیمارستان، عملکرد مالی، فعالیت های مختلف بیمارستان در حوزه های علمی، مدیریتی، اجتماعی و جذب مشارکتهای مردمی و ... پرداخت. در ادامه دکتر انوری طرح ساختمان در حال ساخت در محوطه بیمارستان را به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع را که آماده گودبرداری است را معرفی و با تشریح نقشه آماده شده توسط مهندسان، از رئیس شورای شهر برای تسریع در بهره برداری از این پروژه کلان در حوزه سلامت روان طلب همکاری و مساعدت کرد.
اساتید بیمارستان نیز در خصوص مسائل و مشکلات موجود در بیمارستان و بیماریهای روانپزشکی به ایراد مطالب پرداختند.
سپس مهندس هاشمی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه روانپزشکی در سالیان طولانی، به اهمیت تاثیر بیماری های روانپزشکی بر مسائل اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و توجه ویژه به این حوزه را ضروری دانست.
همچنین هاشمی قول مساعد در جهت همکاری با بیمارستان روزبه را در چارچوب قوانین شورای شهر اعلام کرد.
وی در انتها با حضور در بخش های بستری به بازدید میدانی از وضعیت بیمارستانی پرداخت.
خبر و عکس: محمد علی پور