عمومی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر

تجلیل از قهرمانان رویدادهای ورزش دانشجویی

مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران
و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزش دانشجویی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزش دانشجویان در سال ۹۷ با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، دکتر مغانی معاون و فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیران تربیت بدنی بخش‌های مختلف آموزش عالی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دهخدا طی سخنانی با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی هر ساله این مراسم را با حمایت وزارت علوم برگزار می‌کند، گفت: بدنبال این هستیم اعزام ورزشکاران دانشجو به رویدادهای آسیایی و جهانی توسط دانشگاه‌ها و بخش‌های آموز عالی انجام شود.
وی با تاکید بر نقش ورزش در موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان گفت: با حمایت وزارت علوم شرایط مساعد برای ادامه تحصیل قهرمانان مهیا شده است.
افرادی که در یونیورسیاد به مدال برسند معادل ارزش کسب مدال در المپیک است و وزارت علوم حمایت ویژه تحصیلی از این قهرمانان داشته و خواهد داشت.
پس از صحبت‌های دکتر صدیقی رئیس سازمان دانشجویی وزارت علوم و تاکید وی بر حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی توسط وزارت علوم، مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش دانشجویی در سال ۹۷ برگزار و جوایزشان اهدا شد. از مربیان و سرپرستان تیم‌ها نیز تجلیل شد.