عمومی | دانشگاه تفرش

فراخوان شرکت در جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تفرش- سال ۱۳۹۸

۱ - ثبت نام از تاریخ سه شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۷ آغاز و تا روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

( با توجه به محدودیت ظرفیت سالن برگزاری جشن، به دانش آموختگان گرامی توصیه می گردد در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.)

۲. ثبت نام صرفا از طریق سامانه اینترنتی انجام خواهد شد و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف خواهد شد.

۳. هزینه ثبت نام و شرکت در جشن برای هر دانشجو مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال (بیست هزار تومان) می باشد که دانش آموختگان گرامی می بایست پس از واریز مبلغ مذکور، تصویر فیش واریزی و کد رهگیری را به اداره روابط عمومی دانشگاه تحویل و مشخصات کامل همراهان خود را نیز جهت صدور کارت، اعلام نمایند.

۴. هر دانشجو حداکثر می تواند دو همراه از بستگان درجه یک (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند داشته باشد. قابل ذکر است، هزینه حضور همراهان نیز برای هر نفر مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ هزار ریال  می باشد.

۵. لباس فرم دانش‌آموختگی برای مراسم در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت که دانشجویان می توانند با ارائه  کارت ملی نسبت به تحویل گرفتن لباس فارغ التحصیلی اقدام نمایند.

۷. تهیه عکس یادگاری نیز در آتلیه‌ای که به همین منظور در صحن دانشکده مهندسی تدارک دیده خواهد شد،  با پرداخت هزینه در صورت تمایل از سوی دانشجویان ممکن خواهد بود.

۸ . مراسم جشن، روز دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ ، راس ساعت ۱۵ شروع و تا ساعت ۱۷:۳۰ به پایان می‌رسد .

۹.در صورت وجود هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص جشن فارغ التحصیلی با شماره های روابط عمومی دانشگاه ۶۲۲۷۱۳۱ و داخلی ۳۲۰ تماس حاصل نمائید. هرگونه تغییر احتمالی و آخرین اخبار مربوط به جشن از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی می‌گردد .

جهت ثبت نام کلیک نمایید

http://pro.tafreshu.ac.ir/fa/form/35/

روابط عمومی دانشگاه تفرش