عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

اطلاعیه مهم در خصوص المپیاد ورزش همگانی دانشجویان وزارت علوم

در پاسخ به سوالات پرتکرار مراکز تابعه دانشگاه در خصوص چگونگی شرکت در چهارمین المپیاد ورزش همگانی (مرحله استانی) به اطلاع عموم همکاران محترم حوزه تربیت بدنی مراکز استانی و تابعه استان ها می رساند :

الف) اقدام اولیه در این خصوص تماس با دانشگاه معین استان (دانشگاه معین وزارت علوم) و حضور در جلسه مشترک مسئولین تربیت بدنی دانشگاه های استان از طریق اداره تربیت بدنی مرکز استان می باشد و مصوباتی که در آن جلسه به تصویب اعضا می رسد ملاک عمل خواهد بود.

ب) کلیه مراکز تابعه دانشگاه با در نظر گرفتن موارد ذیل می توانند در تمامی رشته های ۹گانه مسابقات مرحله استانی شرکت نمایند.

  1. شرکت تمامی مراکز تابعه به صورت پراکنده و یا یک تیم متمرکز در مرحله استانی، به نظر موافق مراکز استانی در دانشگاه فنی و حرفه ای و مفاد دستورالعملی که متعاقب شرکت در جلسه فوق الاشاره می باشد بستگی دارد.
  2. شایسته است مراکز تابعه استان با هماهنگی تربیت بدنی استان در رشته هایی در مسابقات شرکت نمایند که دانشجویان آن مرکز در آن رشته از تبحر و آمادگی بیشتری برخوردارند.
  3. هزینه شرکت در مقطع استانی المپیاد، صرفاً هزینه فنی شامل هزینه های داوری و مکان برگزاری مسابقات است و مراکز شرکت کننده می بایست هزینه های یاد شده را پرداخت نمایند.
  4. مراکز استانی علاوه بر شرکت حداکثری مراکز مستقر در مرکز استان، زمینه حضور شایسته دانشجویان علاقمند و توانمند مراکز تابعه در شهرستان های استان خود را از طریق انجام حمایت های مستقیم و غیر مستقیم از جمله پیش بینی اسکان و ارائه غذا به دانشجویان ورزشکار شرکت کننده و تامین ایاب و ذهاب آن ها و ... را فراهم نمایند.
  5. در رشته هایی که امکان برگزاری مسابقات را در مرکز استان یا شهرستان ها دارند، درخواست میزبانی مسابقات را در جلسه مشترک با مسئولین دبیرخانه مسابقات مطرح نمایید تا به امید خدا زمینه ارتقا و افزایش تجربه عملیاتی عوامل استانی در برگزاری رخدادهای ورزشی فراهم گردد.
  6. از روند حضور دانشجویان در رشته های مختلف و مصوبات جلسات و ... طی ارسال گزارش های اختصاصی، اداره کل تربیت بدنی را مطلع فرمایید.

اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای