عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

تاکید مقام معظم رهبری به نقش جوانان در گام دوم انقلاب نقشه راه است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تاکید مقام معظم رهبری به نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای همه مسئولان است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: جوانان باید در حوزه علمی، پژوهشی و آموزشی بیش از پیش نقش آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه دانشگاه ها باید در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی داشته باشند، اضافه کرد: اقتصاد دانش بنیان در کشورهای توسعه یافته نقش مهم و موثری دارند و در کشور ما هم باید تلاش کنیم اقتصاد دانشگاه بنیان در حوزه اقتصادی به جایگاه واقعی خود برسد.
حبیبی با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم، اظهار کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار اقتصادی را به کشور تحمیل کرده اند بنابراین هر یک از ما باید با الگو گرفتن از شهدا در این جنگ به نقش خود عمل کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیل و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: باید در تمام امور از شهدا الگوگیری کنیم و این الگوها را در زندگی پیاده کنیم.
وی با بیان اینکه اسلام به کشور و دنیا عزت داده است، افزود: باید با تمام توان از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده و برای صدور این انقلاب بیشتر از قبل تلاش کنیم.