عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

جلسه مشترک هم‌اندیشی دانشگاه سلمان فارسی و نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون

جلسه مشترک هم‌اندیشی جهت همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با حضور معاون آموزشی و مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و معاونین و مدیران ارشد نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون عصر یکشنبه دوازدهم اسفندماه ساعت ۱۴:۳۰ برگزار گردید.

در این دیدار نمایندگان دانشگاه توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مهندسی معکوس، برق الکترونیک ، برق قدرت، مهندسی کامپیوتر و IT و همچنین آموزش‌های آزاد و زبان انگلیسی ارایه کرده و آمادگی کامل دانشگاه را برای ایجاد مسیر تعامل بین صنعت و دانشگاه اعلام نمودند. همچنین مدیران نیروگاه با اشاره به بحث تحریم‌ها و مشکلات فراوان برای تعمیر، نگهداری و پشتیبانی تجهیزات نیروگاهی ضمن استقبال از پیشگامی دانشگاه در ایجاد بستر همکاری، بر حساسیت تجهیزات تاکید نموده و خواستار توجه به قابلیت اطمینان تجهیزات در طراحی‌ها و احتمال ایجاد زیان‌های فراوان در صورت عدم کارکرد صحیح تجهیزات شدند.

نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون آمادگی تمام و کمال خود برای پذیرش کارآموزان رشته‌های فنی و بازدیدهای دوره‌ای ابراز داشت و دکتر خسروی نیز مدیران و پرسنل محترم نیروگاه را جهت بازدید از رصدخانه و مجموعه دانشگاه دعوت نمود.