عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی، ۲۲ اسفند ماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با هماهنگی انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی این مرکز در آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران که برپایه مطالعات پیش بالینی و تحقیقات بنیادین بر پایه فیزیک تصویربرداری قرار دارد، مجهز به سیستم های تصویربرداری میکروپت، میکرواسپکت، میکرو سیتی، اپتیکال و ازمایشگاه رادیو شیمی و اولین و تنها آزمایشگاه تخصصی تصویربرداری در حوزه مطالعات پیش بالینی در منطقه خاورمیانه است. طراحی و ساخت این سیستم ها توسط اساتید و شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است.
علاقمندان می توانند در این کارگاه به صورت تئوریک با نحوه تصویربرداری از ارگان های مختلف حیوانی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز این آزمایشگاه، برای بررسی و ردیابی اثرات فیزیولوژیکی داروها، مواد غذایی، توکسین ها و ترکیبات دیگر آشنا شوند.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام و رزرو، نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی و نام دانشگاه خود را به آیدی @Peivasteh_MSc ارسال کنند.
هزینه کارگاه برای افرادی که از طرف انجمن دانشجویی بهداشت و ایمنی مواد غذایی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان معرفی  می شوند، رایگان است.
خبرنگار: مریم حیدری