عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان خانواده‌ای موفق است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خانواده این دانشگاه را خانواده‌ای موفق با گام های بلند در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از زاهدان، سلطانعلی میر ظهر امروز در مراسم ختم قرآن کریم، تجلیل از قاریان قرآن، تجلیل از فعالان فرهنگی و دیدار صمیمی با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تبریک ایام ماه رجب، اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد یک‌سال گذشته باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت و مثبت متعالی شده و افزایش یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک تیم در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاهی موفق عمل کرده و اگر موفقیتی در سال جاری کسب شده حاصل تلاش و پشتکار همه‌ همکاران استاد و کارمند است که از همه‌ همکاران تشکر و قدردانی می شود.

در این مراسم، قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ختم و از قاریان تجلیل شد. در ادامه به نفرات اول تا سوم جشنواره غذاهای سنتی که به مناسبت روز زن در این واحد دانشگاهی برگزار شده بود، هدایایی اعطا و از تمام شرکت‌کنندگان در این مراسم و فعالان فرهنگی نیز تجلیل شد.