عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

اجرای طرح یاوران وقف علم و فناوری در پارک علم و فناوری استان زنجان

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری استان زنجان، در نشستی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جنتی مدیرکل اوقاف امورخیریه استان زنجان و دکتر مراد خانی رئیس علم و فناوری استان زنجان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری با موضوع طرح یاوران وقف علم و فناوری به امضای طرفین رسید.
از مفاد این تفاهم نامه می‌توان به واگذاری یک هزار متر زمین در شهرستان خدابنده برای راه‌اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت و همچنین مرکز رشد اشاره کرد.
پارک علم و فناوری استان زنجان نیز بر اساس این تفاهم‌نامه موظف گردید تا طرح‌های قابل سرمایه گذاری را به این سازمان اعلام و کارگروه تبلیغاتی وقف را راه اندازی نماید.
همچنین مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان آمادگی خود را نسبت به حمایت از طرح‌های فناورانه و دانش بنیان و همکاری های لازم در خصوص استفاده بهینه از موقافات اعلام کرد.
از موارد دیگر مطرح شده در این نشست می‌توان به برگزاری همایش‌های انگیزشی و سوق واقفین به وقف‌های جدید در حوزه علم و فناوری اشاره کرد.
در پایان این نشست مدیرکل اوقاف امورخیریه استان زنجان از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان بازدید کرد.
ل.م ۵۴