عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جشنواره سالانه آموزشی بیمارستان شریعتی هم‌زمان با افتتاح خانه استاد در این بیمارستان برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، جشنواره آموزشی بیمارستان شریعتی چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ با حضور پرشور دستیاران در تالار شهید پیرویان برگزار شد. در این مراسم دکتر مهر پور رئیس بیمارستان شریعتی در سخنانی انگیزشی و در ارتباط با معرفی بیمارستان شریعتی گفت: این بیمارستان بهترین را در خودش جمع کرده و بخش‌هایی دارد که همه پیشرو هستند بهترین‌ها کنار هم جمع اندو دنبال بهترین کارند. وی افزود: من در بیمارستان شریعتی آموختم که با شجاعت می‌توان کارهای جدید انجام داد و تغییر ایجاد کرد. دکتر مهر پور افزود: بیمارستان تنها نهاد اجتماعی است که مینیاتور یک جامعه است.
دکتر بهادری رییس دفتر دانش‌آموختگان دانشگاه بیمارستان شریعتی را یکی از چهره‌های درخشان کشور دانست و گفت: استادانی که در این بیمارستان سال‌ها خدمت کردند ارزشمندند و لازم است با بیمارستان و شاگردان خود ارتباط داشته باشند ازاین‌رو لازم است دفتری به‌عنوان خانه استاد در بیمارستان‌ها راه‌اندازی شود. دکتر بهادری با معرفی دکتر داود نوروزی به‌عنوان مسئول دفتر دانش‌آموختگان بیمارستان شریعتی گفت: امیدوارم استادان این بیمارستان از خانه استاد و جلسات ماهانه آن استفاده کنند.
در این مراسم دکتر سلیمانی استاد بازنشسته گروه گوارش و کبد در این مراسم از استادانی همچون دکتر رحمت یادکرد و در بیان زحمات وی به‌عنوان بنیان‌گذار بخش جراحی اعصاب بیمارستان شریعتی صحبت کرد.
در این مراسم همچنین استاد رحمت با دانشجویان صحبت کرد گفت: پزشکی شغلی نیست که از آن درآمدهای هنگفت انتظار داشته باشید.
استاد دواچی نیز در این مراسم صحبت کرد و گفت: تمام چیزهایی که به دست آوردم مدیون بیمارستان شریعتی هستم. زندگی من اینجاست و عاشقش هستم.
در این مراسم ضمن معرفی دستیاران برتر بخش‌های بیمارستان شریعتی، دستیاران برتر آزمون بورد تخصصی سال ۹۷ معرفی شدند: اسامی این دستیاران بدین شرح است:
دکتر حسین احمدزاده رشته ارتوپدی
دکتر راضیه لشکری رشته داخلی
دکتر فرداد ایرانی دوست رشته بیهوشی
دکتر سید علیرضا میر شریفی رشته جراحی عمومی
دکتر فاطمه شکی رشته رادیولوژی
دکتر مهراد عقیلی رشته طب اورژانس
دکتر مونا آذرخشی رشته داخلی

خبر: فرانک معصومی فرد
عکس: مهدی ولی الهی