عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده سلامت ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد/گزارش تصویری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این همایش گفت: عوامل موثر بر تامین سلامت مردم دارای طیف وسیعی است به‌گونه‌ای که تنها ۲۵ درصد سلامت مردم مربوط به حوزه بهداشت و درمان است.
دکتر ایرج بیژنی افزود: ۷۵ درصد عوامل تامین سلامت مردم خارج از حوزه بهداشت و درمان است و به سایر نهادهای موثر ارتباط دارد.
وی تصریح کرد: اعتقادداریم مشارکت مردم و سایر سازمان‌ها در عرصه سلامت می‌تواند سبب افزایش نشاط اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت جامعه شود.
دکتر بیژنی بیان کرد: ایجاد روحیه نشاط و همدلی بین کارکنان دانشگاه، گسترش سلامت و توسعه ورزش همگانی از اهداف برگزاری این همایش پیاده‌روی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در تحقق این همایش دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی از جمله مدیریت شعب بانک ملت استان بوشهر و شرکت بیمه کوثر سرپرستی استان بوشهر مشارکت دارند که امروز شما این فضای نشاط و همدلی را شاهد هستید.
همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده سلامت ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌های تحت پوشش و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به همراه اعضای خانواده آنان از میدان رئیسعلی دلواری تا پارک شورا برگزار شد و با صرف صبحانه، اجرای موسیقی زنده و شاد و اهدا جوایزی به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان همراه بود.
انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳