عمومی | دانشگاه باقرالعلوم

آشنایی دانش آموزان مجتمع هدا با فعالیت های دانشگاه

با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛ آشنایی دانش آموزان مجتمع هدا با فعالیت های دانشگاه
جمعی از دانش آموزان مجتمع هدا با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) با فعالیت های این دانشگاه از نزدیک آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) جمعی از دانش آموزان مجتمع هدا با حضور در این دانشگاه از نزدیک با فعالیت ها و خدمات دانشگاه آشنا شدند.
بر اساس این گزارش احسانی در جمع این دانش آموزان  با بیان اینکه بیش از ۳۰ سال از عمر فعالیت های دانشگاه باقرالعلوم(ع) به صورت رسمی می گذرد، اظهار کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) فعالیت های اولیه خود را با عنوان موسسه آموزش عالی از سال ۷۱ آغاز کرد و در سال ۸۴ با مجوز رسمی وزارت علوم به دانشگاه ارتقا یافته است.
وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی دانشگاه باقرالعلوم(ع) این است که ضمن اینکه یک نهاد آموزشی است، نهاد حوزوی هم محسوب می شود، تصریح کرد: در این راستا ورودی های این دانشگاه حتما یک سبقه حوزوی دارند و با توجه به اهدافی که دانشگاه برای خود ترسیم کرده است، یک نهاد انقلابی محسوب می شود و بدنبال اصلاح و توسعه رشته های جدید است.
احسانی نو اندیشی در حوزه و رشد و توسعه رشته های جدید را از ویژگی های بارز و وجه تمایز دانشگاه باقرالعلوم(ع) نسبت به سایر مراکز حوزوی و دانشگاهی عنوان کرد و افزود: این دانشگاه در طول سال های فعالیت خود همواره بر کیفی سازی اهتمام ویژه ای داشته است و خوشبختانه امروز در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.
گفتنی است بازدید از کتابخانه دانشگاه و حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه باقرالعلوم(ع) از دیگر برنامه های دانش آموزان مجتمع هدا بود.