پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

تجلیل از برگزیدگان بیست و چهارمین  دوره مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی، مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت وبیست و سومین جشنواره هنر و ادبیات دینی با حضور مسئولان، استادان و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

در این جلسه پس ازتلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید رحیم طیاریه مدیر کل فرهنگی دانشگاه ضمن ارائه گزارش اجمالی از برگزاری این دوره از مسابقات، از زحمات و تلاشهای اساتید، دانشجویان و کارکنان شرکت کننده در مسابقات و مشارکت حد اکثری آنها در فعالیتهای فرهنگی و همچنین از حمایتهای ریاست و مسئولین دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر میرمسعود فاطمی، معاون فرهنگی دانشجویی ضمن تبریک به مناسبت موفقیت این عزیزان در مسابقات قرآن و عترت با اشاره به حدیث گوهربار ثقلین و سفارش پیامبر اکرم (ص) سعادت و تعالی انسان را در توجه و تمسک به قرآن و عترت (ع) برشمرده و متنعم شدن از فضائل قرآنی را در توجه به باطن، معانی و مفاهیم قرآن بیان کردند.

در ادامه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اعتلای فرهنگ قرآنی و همچنین برگزاری هر چه با شکوه تر مسابقات قرآن و عترت ارائه کردند.

در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقات لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی (کارت هدیه) اهداء گردید. اسامی منتخبین به شرح ذیل  می باشد: