عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

جشن روپوش سفید دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد/ گزارش تصویری

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک به دانشجویان برای پوشیدن لباس سفید گفت: امروز روزی بسیار مهم برای شما بوده و قسم یاد می‌کنید این مسئولیتی که قبول کرده‌اید را به بهترین نحو به انجام برسانید.
دکتر سعید کشمیری افزود: روپوش سفید تنها یک لباس نیست که طبق یک آیین بر تن دانشجویان شود بلکه تعهدی برای یک عمر است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان از این مرحله به بعد وارد زندگی اجتماعی جدیدی می‌شوند تصریح کرد: با پوشیدن روپوش سفید با بالاترین مقامات علمی دانشگاه مقایسه خواهید شد و برخورد، اخلاق و رفتاری که در آنان مشاهده می‌شود از شما نیز انتظار خواهیم داشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از این پس شما نماینده جامعه پزشکی بوده و هر رفتاری از شما سر بزند اشتباه جامعه پزشکی محسوب می‌شود ازاین‌رو باید بیش از پیش در رفتار، گفتار و علم خود دقت کنید.
دکتر کشمیری اظهار داشت: شما باید نسبت به بیماران خود تعهد علمی داشته، به‌اندازه کافی دانش به دست آورده و مهارت لازم برای درمان آنان را کسب کنید.
وی تصریح کرد: مردم تنها از شما انتظار مسائل درمانی را ندارند بلکه رعایت شان بیمار، همراه او و نیز احترام گذاشتن به آن‌ها از درمان بیمار مهم‌تر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان این رشته افزود: امید است با سرلوحه قرار دادن اصول اخلاقی و کار حرفه‌ای بتوانید پاسخگوی خوبی در زمینه نیازهای بهداشتی و درمانی افراد جامعه باشید.

انتهای پیام/ م.ف ۱۰۲۴