عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه پاسخگویی به سوال های متداول کاربران نسخه جدید سیستم HIS بیمارستان سینا برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، جلسه پاسخگویی به سوال های متداول کاربران نسخه جدید سیستمHIS بیمارستان سینا ویژه سرپرستاران و منشی های بخش ها با حضور، مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس، سوریا بابایی، مدیر دفتر پرستاری و مهندس مهرداد سلیمانی، مسئول فناوری اطلاعات این مرکز، یکشنبه ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در تالار امام حسین (ع) بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این نشست مهندس مخبر، ضمن اعلام اجرای موفقیت آمیز پروژه ارتقا سیستم HIS در بیمارستان سینا بیان داشت: به حمدلله گزارش های ارسالی از سوی همکاران اداری و دفتر پرستاری حاکی از اجرای موفقیت آمیز این پروژه به همت و تلاش شما عزیزان است.
وی همچنین افزود: استقرار گسترده نسخه جدید سیستم HIS در سطح بیمارستان سبب کاهش خطاهای احتمالی و افزایش میزان دقت در ثبت اطلاعات بیماران خواهد شد و این امر همچنین منجر به کاهش بار کاری بر دوش کارکنان می باشد.
مخبر در انتهای سخنان خود اجرای پروژه راه اندازی سامانه پرونده الکترونیکی بیمارستان سینا را نیز در امتداد این طرح خواند و گفت: ان شاء الله با حمایت های دکتر طالب پور، ریاست محترم بیمارستان به زودی شاهد استقرار سامانه پرونده الکترونیکی بیمارستان سینا نیز خواهیم بود.
بابایی نیز ضمن قدردانی از مسئول و کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و همچنین همکاری کاربران سیستم HIS در روند استقرار این پروژه، گفت: خوشبختانه بسیاری از مشکلات موجود در سیستم جدید رفع شده است اما در پاره ای از موارد، نیاز به پاسخگویی بیشتر و رفع بعضی نواقص هست که امروز با بیان این نواقص ان شاء الله تا پایان سال شاهد اجرای کامل نسخه جدید سیستم HIS باشیم.
مهندس سلیمانی نیز از کاربران این سیستم قدردانی کرد و به بیان گزارشی اجمالی از نحوه اجرای این پروژه پرداخت و ارتقا سیستم HIS در این مرحله را منوط به همکاری و کمک رسانی کاربران دانست.
در ادامه کارشناسان فناوری اطلاعات مرکز به پاسخگویی به سوالات کاربران سیستم پرداختند.