در ساختمان حوزه ریاست؛ لابی دانشگاه تبریز جهت تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد
در طبقه همکف ساختمان حوزه ریاست دانشگاه تبریز، لابی این دانشگاه جهت تکریم هر چه بهتر ارباب رجوع راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این محل کتابخانه کوچک، میز و صندلی جهت مطالعه کتاب، روزنامه و برخی نشریات دانشگاه ها در اختیار مخاطبان این دانشگاه قرار گرفته است.
همچنین در کنار این لابی اتاق میز خدمت، تابلو الکترونیکی بزرگ، سایر تابلوهای راهنما و ... جهت مستند سازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع و به خصوص اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مخاطبان دانشگاه تبریز ایجاده شده است.
یادآور می شود: با توجه به اینکه یکی از هدف های اصلی هر سازمان و دستگاه؛ جلب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است و از این رو در راستای همین سیاست، روابط عمومی دانشگاه تبریز با توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت ارباب رجوع؛ این لابی را راه اندازی کرده است.
دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی و بیش از ۲۴ هزار نفر دانشجو و ... یکی از دانشگاه های بین المللی، سطح یک و برتر کشور است.