عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نشست علمی با موضوع دانشگاه سبز و کاشت نهال

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت هفته  درختکاری، نشست علمی با موضوع دانشگاه سبز، تربیت شهروند مسئولیت پذیر در محل سالن کنفرانس پردیس شهید باهنر  با حضوردکتر عروف زاد، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان و سرپرست پردیس و اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

در ابتدای نشست دکتر عروف زاد ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم به اهمیت ساختن دانشگاهی سبز اشاره نمودند و افزودند : کاشت درخت از سفارشات دین مبین اسلام است و دانشجویان به عنوان تربیت کننده نسل آیند ه مسئولیت فرهنگ سازی این امر مهم را  در قبال حفظ محیط زیست که به  تلطیف هوا  و  زیبایی کشور عزیزمان نیز می انجامد را دارند.

در ادامه این نشست برزوزاده، رئیس اداره جنگل داری استان اصفهان و نریمانی رئیس اداره امور بیابان استان اصفهان نیز به تشریح مطالبی در موضوعات مربوط به اهمیت درختکاری و حفظ محیط زیست که باید در قبال بیابان زدایی انجام داد پرداختند .

شایان ذکر است در ادامه مراسم دکتر عروف زاد مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، به همراه سرپرست پردیس، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور درمحوطه باز پردیس به کاشت نهال پرداختند.