عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری سومین دورهمی خانواده بزرگ دانشکده پیراپزشکی با حضور خانواده دانشجویان

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، سومین دور همی خانواده بزرگ پیراپزشکی با حضور اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان این دانشکده و خانواده‌های آن‌ها سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۹۷ در تالار ابن‌سینا برگزار شد.
در این برنامه دکتر چنگیزی رئیس دانشکده به بیان عملکرد یک سال گذشته دانشکده در امور زیربنایی پرداخت گفت در این دانشکده تنوع رشته‌ها و مقاطع مختلف وجود دارد. در راستای اجرای برنامه‌های چهارساله در حیطه‌های مختلف اقدامات گوناگونی صورت گرفته است از آن جمله می‌توان در حوزه آموزش به راه‌اندازی مرکز آزمون الکترونیک، اشاره کرد که با برگزاری الکترونیک بیش از ۲۰۰ آزمون حدود، ۵۴% صرفه‌جویی در زمان، ۶۳% در نیروی انسانی و ۵۰% در کاغذ صورت گرفت. به‌منظور بهبود کیفیت خدمات آموزشی آزمایشگاه‌ها در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بازسازی شدند.
وی افزود: در امر مختلف آموزشی به‌منظور هم‌اندیشی و کسب دیدگاه‌های مختلف جلسات متنوعی ازجمله EDO، SEDO، منتورینگ برگزار می‌شود. یکی از اقدامات خوبی که در حوزه آموزش صورت گرفت، استفاده از روش‌های نوین تدریس در کلاس‌های درس بود و بازخورد خوبی نیز داشت. در حوزه پژوهش، مرکز رشد فناوری سلامت را در سال جاری افتتاح کردیم که در این مرکز فضای مناسبی برای امور پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویان در نظر گرفته‌شده است. به‌منظور انجام فعالیت‌های مختلف جلسات بررسی نحوه همکاری مرکز رشد با مرکز تحقیقات مادر، جنین، نوزاد، مرکز طبی کودکان، معاونت درمان، دانشکده بهداشت، دانشکده پزشکی و چندین مرکز دیگر برگزارشده است.
رئیس دانشکده اظهار داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته راه‌اندازی دفتر پایش و ارزشیابی، راه‌اندازی میز خدمت، برگزاری دو دوره دورهمی و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی ازجمله آشنایی با دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم، کلاس و ارانه، ارتباط موثر و مرور سیستماتیک و متا آنالیز اشاره کرد.
وی افزود در سراسر دنیا دانشگاه‌های مطرح جهان ازجمله استنفورد از مشارکت والدین و خانواده‌ها در امور مختلف دانشگاه بهره می‌برند ازجمله از این مشارکت‌ها، مشارکت در مباحث مالی است که لازمه بهبود کیفیت خدمات کمک‌های مالی خانواده‌ها است.
در این مراسم از کارمندان نمونه فصل پائیز و زمستان ۹۷، دانشجویان برگزیده آموزشی، ورزشی و تیم اجرایی مسابقه پاییدانه قدردانی شد.
کارمندان نمونه
اکرم مولائی زاده رئیس امور اداری
آزیتا مقدم کارشناسی آزمایشگاه
عباسعلی الماسی از واحد خدمات
فاطمه اسماعیلی کارشناس امور اداری
زهره هوشنگی کارشناس امور دانشجویی
مجید ابراهیمی از واحد خدمات
دانشجویان برگزیده آموزشی:
شهربانو پهلوانی نژاد دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات سلامت
محسن حبیبی دانشجوی کارشناسی ارشد رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی
برگزیدگان ورزشی:
محمدحسین کریمی
شادی بلیغ
قادر ولی لو
محمد شاملو
اعضای تیم داژبال
نفرات برتر مسابقات فوتبال رومیزی و دارت:
مهدی رامشینی و امیرحسین عشقی
هلیا خدایی و آیسان الماس زند
امیرحسین عسگری
امیرحسین جمشیدی
ارغوان ولی الهی
تیم اجرایی مسابقه پاییدانه:
امیرحسین علامی
فهیمه نیکوند
محمدجواد وادی زاده
مائده معصومی پور
در حاشیه
اجرای گروه موسیقی مه نوا
اهداء گُل به کارکنان و اعضای هیات علمی که در اسفند متولدشده بودند.
اجرای مسابقات مختلف