عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

بهشتی به آنا خبر داد: ارائه خدمات پزشکی با ۵۰ درصد تخفیف در بیمارستان امام سجاد(ع)

محمود بهشتی در گفتگو با روابط عمومی واحد تبریز درباره خدمات پزشکی درمانگاه بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) این دانشگاه در ردیف یکی از بزرگترین مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی بوده و شامل درمانگاه، اورژانس شبانه‌روزی و بخش‌های بستری و ... است.

به گفته معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، نخستین مرکز دندانپزشکی زیربیهوشی شمال‌غرب کشور در این بیمارستان راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات است.

وی به حضور ۶۰ پزشک در ۱۸ تخصص درمانگاه بیمارستان امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: این درمانگاه برای دسترسی بهتر و سریع بیماران به پزشکان در طبقه همکف بیمارستان واقع شده است و با حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در یک برنامه زمان بندی شده در طول هفته، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ صبح  و با نصف تعرفه بخش خصوصی آماده پذیرایی از بیماران و مراجعان است.

بهشتی گفت: در استای تکریم مراجعان و برای برنامه‌ریزی بهتر شهروندان،  ساعات حضور پزشکان در بیمارستان امام سجاد (ع)  جدول‌بندی و ارائه شده و هماهنگی برای تعیین وقت ویزیت با شماره تلفن ۳۳۲۸۶۷۷۴ انجام می‌گیرد.