عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

از ۱۵ اسفند۹۷ لغایت ۱۵ فروردین۹۸ انجام می شود؛ تشدید بازرسی ها و نظارت بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی شهرستان فسا

مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، طرح تشدید بازرسی با همکاری ادارات مرتبط از ۱۵ اسفندماه ۹۷ آغاز می گردد و تا ۱۵ فروردین ماه۹۸  ادامه خواهد یافت.
به گزارش وب دا؛ مهندس زهرا مجدی با بیان اینکه با افزایش مصرف مواد غذایی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی، زمینه برای سوءاستفاده برخی افراد سودجو فراهم می گردد، افزود: افراد سودجوء در این ایام ممکن است مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و فاقد مجوزهای بهداشتی را عرضه نمایند که تشدید نظارت در این زمینه را ضروری می سازد.
وی با بیان اینکه عوارض جانبی استفاده از محصولات غیرمجاز در بسیاری موارد غیر قابل جبران می باشد، تاکید کرد: مصرف کنندگان می بایست مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را از بین محصولات دارای مجوزهای بهداشتی و برچسب اصالت کالا و از فروشندگان معتبر و مطمئن تهیه نمایند.
مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی و بهداشتی دانشگاه با اشاره به انجام طرح تشدید بازرسی ها با همکاری ادارات مرتبط، به فروشندگان دوره گرد و عرضه کنندگان محصولات غیرمجاز هشدار داد و اظهار کرد: با عرضه کنندگان محصولات غیرمجاز برخورد قانونی صورت می گیرد.
مجدی  از همشهریان درخواست کرد: شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ به همکاران ما در معاونت‌ غذا و دارو اطلاع دهند تا پیگیری  و برخورد لازم با متخلفین صورت پذیرد.