عمومی | مجتمع آموزش عالی سراوان

برگزاری مسابقات سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در مجتمع

بسمه تعالی
به گزارش روابط عمومی مجتمع، آزمون بخش‌ «آوایی» و «معارفی» سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی در مرحله دانشگاهی با حضور دکتر ریگی ریاست محترم مجتمع، حجت الاسلام  والمسلمین بامری امام جمعه محترم شهرستان،دکتر صفدری حافظ و قاری برجسته، حجت الاسلام و المسلمین نورایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان، آقای اسحاق جهانتیغ مدیر بنیاد مهدویت سراوان، جناب طاهری مداح برجسته اهل بیت ع و جمعی از اساتید، دانشجویان و علاقه مندان به قرآن در محل نمازخانه مجتمع آموزش عالی سراوان برگزار گردید.
در ابتدای مراسم دکتر ریگی ضمن اشاره به معنویت قرآن اشاره کردند که از هرگونه فعالیت قرآنی در مجتمع حمایت کامل خواهند نمود.
امام جمعه محترم شهرستان نیز به نقش قرآن در ایجاد وحدت بین مذاهب اشاره کردند و توصیه کردند که قاریان و علاقمندان قرآنی از مفاهیم بلند قرآنی بهره مند گردند.
جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌ها و موسسات عالی سراسر کشور بزرگترین رویداد دینی دانشگاه‌های کشور است که سی‌وچهارمین دوره آن در چهار مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای، سراسری و ملی در تمامی دانشگاه‌ها اعم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می گردد.
این جشنواره نقطه عطف فعالیت‌های دینی و قرآنی دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآن و عترت در سراسر دانشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی شده است و همه ساله به میزبانی یکی از دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها به اجرا در می‌آید
. در پایان مسابقات، و انتخاب برگزیدگان توسط داوران ، منتخبین به مرحله منطقه ای معرفی میگردند .