پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

محفل انس با قرآن و عترت در دانشکده شیمی دارویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، به همت کانون قرآن و عترت دانشکده شیمی دارویی و با هدف ترویج هر چه بیشتر آموز ه های قران و سیره زندگی ائمه اطهار علیه السلام در بین دانشجویان، محفل انس با قران و عترت برگزار گردید.
دکتر مهناز قمی، رییس دانشکده شیمی دارویی ضمن تشکر از زحمات معصومه لشگری، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده شیمی دارویی در تبیین هدف برگزاری این محفل  برای دانشجویان گفت: دانشکده شیمی دارویی فعالیتهای فرهنگی خود را به موازات برنامه های آموزشی و پژوهشی در ابعاد مختلف برگزار می نماید.
وی در ادامه افزود: زیر بنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیتهای قرآنی برای جوانان اهتمام جدی شود منجر به استحکام دینی جامعه خواهد شد. پیروی از سیره ائمه اطهار علیه السلام و توجه به مفاهیم و آموزه های قرآنی موجب می شود که بتوانیم سربلند زندگی کنیم و طمعه دشمنان و جریان های فکری مخالف نشویم.
در این محفل خانمها فاطمه نیکویی، ناهید حسینی، لیلا غلامحسینی سه تن از حافظان کل قرآن کریم به اجرای برنامه  برای دانشجویان پرداختند و در خصوص روشهای حفظ قرآن  و تاثیرات آن بر روحیه ،اخلاق و رفتار فرد نکاتی را بیان نمودند و سپس به سوالهای دانشجویان پاسخ دادند.
در پایان برنامه جوایز برندگان مسابقه قرآنی بشارت اهدا شد.