عمومی | دانشگاه سلمان فارسی کازرون

برپایی غرفه مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه در نمایشگاه نشاط اجتماعی شیراز

کارشناسان مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه کازرون با برپایی غرفه‌ای با موضوع نشاط اجتماعی در نمایشگاهی که توسط کارشناسان مراکز مشاوره منطقه ۷ و دانشجویان کانون دانشجویی همیاران سلامت روان در محوطه ورودی دانشگاه شیراز برپا گردید، شرکت کردند.

این نمایشگاه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کارکنان و دانشجویان یکشنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه جهت ارائه برنامه های نو و خلاقانه و تشویق به بازیهای گروهی تشکیل گردید و از طرف دانشگاه سلمان فارسی کازرون خانم راسخی کارشناس مرکز مشاوره و خانم‌ها شیعه زاده و محمودی دانشجویان همیار اقدام به برپایی غرفه نشاط کرده و با ارائه راهکار و آموزش برنامه‌هایی در زمینه داشتن یک زندگی شاد و آرام، دفن افکار منفی و آویزان کردن افکار مثبت به درختچه امید، بازی‌های سفال، منچ و مارپله و دارت  را به صورت گروهی اجرا کردند. همچنین انجام تست روان شناسی با موضوع سنجش احساسات از دیگر برنامه‌های غرفه دانشگاه کازرون بود.

با توجه به همکاری غرفه کازرون با غرفه‌های خیریه و موسیقی برای معرفی موسیقی محلی و فروش خیریه صنایع دستی کازرون در نمایشگاه، از سوی برگزارکنندگان لوح تقدیر به غرفه کازرون اعطاشد.