عمومی | دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

آیین گرامیداشت روز زن همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.

جشن روز زن همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) با حضور بانوان ، مادران و فرزندان دختر و همسران کارمندان و اساتید دانشگاه صنعتی قوچان در محل سالن تختی شهرستان قوچان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ، در این جشن که با مساعدت هیئت رییسه محترم دانشگاه صنعتی قوچان و به همت حوزه اداری و اداره حراست دانشگاه انجام شد ، برنامه های متنوعی نظیر مولودی خوانی، مسابقات ورزشی و ... برای حاضرین در مراسم به اجرا در آمد.

در ابتدای برنامه زهرا اصغری نیکان مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی قوچان به نیابت از اعضای محترم هیات رئیسه ، ضمن عرض خیرمقدم ، میلاد فرخنده‌ی بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) را تهنیت عرض نمود و پیام تبریکی از دکتر صدرنیا معاون اداری و مالی دانشگاه نیز قرائت کرد.

وی ضمن بیان حدیث قدسی ، ضرورت و اهمیت خلقت حضرت زهرا (س) و شان و منزلت این بانوی بزرگ اسلام را یادآور شد و افزود:  مادران، دختران و زنان جامعه ما با پیروی از سیره‌ی حضرت زهرا (س ) میتوانند به جایگاه واقعی یک بانوی مسلمان دست یابند.

در ادامه اصغری نیکان با بیان این موضوع که بالغ بر ۳۵ درصد از بدنه کارمندی این دانشگاه را بانوان تشکیل می دهند، این امر را توانمندی بانوان و مایه مباهات و افتخار دانست و از زحمات، تلاش ها و همراهی و همدلی همه بانوان دانشگاه صنعتی قوچان قدردانی نمود و مراتب تقدیر و تشکر دکتر بهشتی ریاست محترم دانشگاه را خدمت همکاران حاضر در مراسم اعلام داشت. در پایان آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه مادران این مرز و بوم نمود.