عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

حجت الاسلام مدبر: اندیشه استادان تقوا‌مدار باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حجت الاسلام سیف اله مدبر  درکارگاه تخصصی شاخصه‌های استاد انقلابی که در مرکز سرعین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با تمام شایعات و کارشکنی‌های دشمنان به اینجا رسیده است.

حجت الاسلام  مدبر به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص استقلال و عدالت‌محوری در جامعه اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب، علم را باید عملیاتی و عمل را جایگزین سخن‌گفتن کرد.

مدبر مشخصه‌های نظام انقلابی را در عدالت، ولایت، اهل بیت و  علم محوری دانست و افزود: در این نظام استادان باید برای جامعه دل بسوزاند و اندیشه آنها تقوا‌مدار باشد.

رئیس مرکز سرعین نیز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که با آرمانهای انقلاب همراه است، ارزش دارد.

محمدتقی معصومی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از ریزش‌های انقلاب نترسید و انقلاب به افراد نیست و قطار انقلاب مسیر خود را طی می‌کند و تعدای سوار و تعدای پیاده می‌شوند.

وی افزد: جمهموری اسلامی پایگاهی برای انقلاب اسلامی است و انقلاب یعنی دگرگونی همه جانبه و اساسی که در  دو بعد درونی و بیرونی اتفاق افتاده است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل نیز گفت: شرایط جامعه روز به روز پیچیده می‌شود و مردم در دریای پرتلاطم زندگی می‌کنند و استادان می‌توانند در عبور دادن مردم در این مسیر نقش داشته باشند.

رضا قاسمیان گفت: حضرت امام خامنه ای ۶ شهریور ماه ۴ فرصت را برای نخبه‌ها تعریف کرد که آز آنها باید استفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر قبل از سال ۵۷ ترویج ارزش‌های اسلامی مشکل بود و  اجازه استکبار و استبداد را می‌طلبید حالا برای بیدار کردن ملت‌ها  فضا فراهم شده است و حاکمیت از این موضوع دفاع و حمایت می‌کند.

قاسمیان افزود: دومین فرصت ابزار تبلیغ است و امکانات نوین در اختیار نخبه‌ها هست و می‌توانند از طریق ۱۶۰ کانال و رادیو با ۸۰ میلیون نفر بیننده و شنونده ارتباط داشته باشند.

وی به انبوه شبهات و سوالات در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: بعضی‌ها به این موضوع تهدید‌آمیز نگاه می‌کنند ولی رهبر انقلاب آن را فرصت می‌داند وقتی سوالی مطرح می‌شود، فرصتی ایجاد می‌شود تا دنبال جواب آن برویم و قطعا موفقیت با جبهه اسلام است.

قاسمیان تاکید کرد: اساتید باید جنگ روشنفکری را زنده و فعال نگهدارند تا مردم از ساده اندیشیدن نجات یابند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران وقتی دیدند که در جنگ روشنفکری ایران موفق است حربه‌ی جدیدی استفاده کردند و آن را به جنگ سرمایه‌داری تبدیل کرده‌اند.

قاسمیان فرصت چهارم را چنین توصیف کرد: دنیا تشنه‌ی حرف جدید است وقتی شرق و غرب و مکتب‌های آنها؛ سوسیالیسم، کمونیسم و لیبرالیسم شکست خوردند الان کمبود مدل داریم و مردم‌سالاری‌دینی حرف جدیدی برای دنیا است که توسط انقلاب اسلامی ارایه شده است.