عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

مسابقه کتابخوانی گلبرگ زندگی با حضور ۲۰۰شرکت کننده برگزار شد

مسئول کارگروه ازدواج دانشجویی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی گلبرگ زندگی با موضوع انتخاب آگاهانه و ازدواج موفق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، محمد مصطفی صیقلیان در خصوص این مسابقه بیان داشت : در راستای برنامه های دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در مقوله ازدواج و به منظور ترویج فرهنگ انتخاب آگاهانه ، مسابقه کتابخوانی گلبرگ زندگی ویژه اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه را برگزار نمودیم .

وی در ادامه افزود : این مسابقه به صورت همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی و تربت حیدریه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر با محوریت کتاب گلبرگ زندگی تالیف دکتر دهنوی برگزار شد و نتایج آن نیز به زودی الام خواهد شد .

همچنین نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه و لزوم ترویج این فرهنگ اظهار داشت : مقوله ازدواج یک مساله مهم است و نیاز است تا طرفین با آگاهی کامل و شناخت دقیق اقدام به تصمیم گیری نمایند و رسالت ما در فضای دانشگاه که با قشر جوان در ارتباط هستیم اشاعه این فرهنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صافدل ساده گرفتن را نیاز اصلی برای حل مشکل ازدواج جوانان دانست و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص خاطرنشان ساخت: مسائل فرهنگی موجود در ازدواج مانند مراسم‌های سخت‌گیرانه و انتخاب همسر مناسب و مسائل تربیتی و روان‌شناختی از جمله موانع و مسائل برای پیشبرد ازدواج آسان در جامعه است.