عمومی | دانشگاه مراغه

دومین نشست کارگروه آموزش عالی شهرستان مراغه به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه؛ دومین نشست با بررسی موضوعات فرهنگی و دانشجویی با ارایه مشکلات این دو حوزه و ارائه پیشنهادات برای بهبود وضعیت در حوزه فرهنگی و دانشجویی برگزار گردید.

دکتر محمد علی لطف الهی یقین، رئیس دانشگاه مراغه در این نشست گفت: رفع مشکلات دانشجویی بویژه در بخش رفاه دانشجویی از عمده دغدغه های ما می باشد که در این راستا اقدامات اساسی در دانشگاه مراغه انجام می پذیرد. در بخش رفاه دانشجویی و افزایش فضای سراهای دانشجویی بحمدلله با کمک بنیاد خیرین دانشگاه مراغه توانسته ایم توسط بنیاد پانزده خرداد پروژه سرای دانشجویی جدیدی را شروع نماییم که امیدواریم با اضافه شدن این فضا قدم موثری در راستا برداشته باشیم.
وی افزود: در بخش فرهنگی نیز برای نشاط و پویایی دانشجویان برنامه های مختلفی در دانشگاه مراغه برگزار میگردد و در آینده برنامه های پر نشاط دیگری نیز در دستور کار داریم. در حوزه فرهنگی نیز دغدغه های زیادی وجود دارد که باید بستر را برای مشارکت گسترده دانشجویان فراهم نماییم تا در زمینه های مختلف از جمله آسیب های اجتماعی اقدامات موثری انجام دهیم.
رئیس دانشگاه مراغه با ارایه پیشنهاداتی در این دو حوزه خاطر نشان کرد: امیدواریم این کارگروه بصورت تخصصی تر به مسایل و مشکلات بخش های مختلف آموزش عالی مراغه رسیدگی و اقدامات موثری را با پشتوانه فرمانداری محترم انجام دهد. در این راستا روابط عمومی دانشگاه مراغه بعنوان دبیرخانه دائمی این کارگروه انتخاب و فعالیت خود را آغاز نموده است و با برگزاری جلسات منظم امید است نقش این کارگروه را در آموزش عالی مراغه پر رنگ تر نماید.
محمودی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه نیز در این نشست گفت: آموزش عالی مراغه در حوزه های فرهنگی و دانشجویی با مشکلاتی مواجه هست که ما توسط این کار گروه در صدد رفع این مشکلات و بهبود وضعیت موجود هستیم و با ارائه برخی پیشنهادات تخصصی در صدد پویایی و نشاط و آرامش در بخش آموزش عالی شهرستان مراغه تلاش می کنیم.
وی افزود این کارگروه به تدبیر فرماندار محترم در مراغه تشکیل شده و با برگزاری جلسات کارشناسانه گامهای موثری در رشد و توسعه آموزش عالی این شهرستان واهد برداشت.
در ادامه اعضای جلسه به بیان برخی مشکلات و پیشنهادات در دو حوزه فرهنگی و دانشجویی پرداختند.