عمومی | دانشگاه باقرالعلوم

اهدای جوایز نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی و قرانی

با حضور مسوولان دانشگاه باقرالعلوم(ع)؛ جوایز نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی و قرانی اهدا شد
جوایز نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی و حفظ سوره مبارکه فجر دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور برخی از مسوولان دانشگاه اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در مراسمی که با حضور برخی مسوولان دانشگاه برگزار شد،جوایز نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی این دانشگاه اهدا شد.
بر اساس این گزارش در این مسابقات که در هشت رشته ورزشی برگزار شد آقایان  مهدی کافی، علیرضا عیوضی و سید سجاد علوی در رشته دارت، آقایان مهدی شفیعی، مهدی کافی و علی مکی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، سید مهدی طباطبائی،علی درزی  و قادر عباس زاده در رشته فوتبال دستی، وحید متشکر آرانی، مهدی اقبالی و علی درزی در رشته تنیس روی میز و آقایان میثم بهمنی، قادرعباسی و محمد سیفی در رشته دوومیدانی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
همچنین تیم کارکنان ولایت متشکل از آقایان  سید علیرضا موسوی نسب، جواد اسعدی، سید ابوالفضل رضوی و محمد جلیلی مقام اول و تیم شهید علوی متشکل از آقایان مهدی کافی، یونس فرقانی، حمید رضا نجم آبادی و سید سجاد علوی مقام دوم رشته طناب کشی را کسب کردند.
همچنین تیم کارمندی ولایت و تیم کارمندی فرهنگ مقام های اول و دوم در رشته والیبال را به خود اختصاص داده و در رشته فوتسال نیز  تیم دانشجویی(شهید عباس زاده) و تیم کارمندی(مدافعین حرم) عناوین اول و دوم را کسب کردند.
گفتنی است در مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر نیز خانم فاطمه احمدی عنوان نفر اول، خانم طیبه سادات فاطمی عنوان دوم و خانم ها مرضیه نازک تبار و اعظم وفایی نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در بخش آقایان نیز حسن زروندی، کریم ابراهیمی و آقای محمد طالعی اردکانی عناوین اول تا سوم بخش حفظ سوره فجر و در بخش صوت، لحن و تجوید نیز آقایان حسن زروندی و امیر مریدیان عناوین اول و دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
شایان ذکر است در بخش خواهران از دکتر محمدی امین و در بخش آقایان نیز دکتر عصاره و استاد رحیمی که داوری مسابقات قرآنی را به عهده داشتند تجلیل شد.