عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید معاون درمان دانشگاه و رئیس شعبه دانشگاه در جزیره کیش از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این دیدار چهارشنبه ۸ اسفند با همراهی دکتر حسین زاده، رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم‌شناسی و دکتر محمودی، معاون بین‌الملل این دانشکده انجام شد.
در ابتدا، دکتر اسدی، عضو هیات‌امنای بیمارستان بر لزوم ارتقای سطح کیفی درمان و به خصوص حضور مداوم متخصصان مجرب در بیمارستان کیش تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در زمینه تربیت متخصصان رشته‌های مختلف دارد، قطعاً می‌تواند همکاری‌های موثری با این بیمارستان داشته باشد، اظهار داشت: از مسئولان این دانشگاه می‌خواهیم که زمینه همکاری‌های آتی را فراهم سازند.
سپس دکتر رضایی، معاون درمان دانشگاه با تایید مطالبی که از سوی عضو هیات‌امنای بیمارستان کیش بیان شد، به معرفی ظرفیت‌های موجود دانشگاه در خصوص تربیت پزشکان مجرب رشته‌های تخصصی مختلف پرداخت.
وی همچنین بر چشم‌انداز روشن همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیمارستان کیش تاکید کرد و افزود: شروع تعاملات جدی دو مجموعه منوط به طی مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم است ضمن اینکه روند عقد تفاهم‌نامه مشترک باید مورد بحث و بررسی طرفین قرار گیرد.
در ادامه، امیرکیانی، سرپرست بیمارستان کیش بخش‌ها، تجهیزات و امکانات این مجموعه به ویژه در حوزه گردشگری سلامت را معرفی کرد و اطلاعاتی در خصوص موفقیت‌های این مرکز در جذب بیماران ارائه داد.
در پایان نیز معاون درمان دانشگاه و هیات همراه از تمامی بخش‌های بیمارستان و تجهیزات موجود بازدید کردند.