عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

تجلیل از برگزیدگان استان هرمزگان در جشنواره هنر و ادبیات دینی قرآن و عترت(ع)

از برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دربیست و سومین جشنواره هنر و ادبیات دینی قرآن و عترت(ع) این دانشگاه تجلیل شد.

درمراسم اختتامیه بیست وسومین جشنواره هنر و ادبیات دینی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور معاون فرهنگی و جمعی از مدیران و هنرمندان این دانشگاه به میزبانی واحد کرمان برگزار شد از خانم ها اعظم امیربنده ، بهار مریم آبادی و آقای بابک دهقانی از کارکنان و استادان برگزیده این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس با اعلام این خبر گفت : دو نفر از کارکنان و یک نفر از اساتید این واحد دانشگاهی در این مسابقات حائز رتبه برتر شدند و در این جشنواره از آنان تجلیل شد.

سعید مرادپور افزود: خانم اعظم امیربنده با کسب  مقام اول دررشته نقاشی،آقای دکتر بابک دهقانی مقام دوم بخش داستان نویسی و خانم  بهار مریم آبادی مقام سوم طراحی پوستر را از آن خود کرد و جزء نفرات برتر این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حدود ۵ هزار اثراز سراسرکشور در بیست وسومین دوره جشنواره هنروادبیات دینی قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاداسلامی ارسال شده بود که پس از داوری ۱۰۵ اثر در رشته های مختف برگزیده شدند.