عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

نشست هیات امناء/اخذ گزارش مقبول از سوی حسابرس دانشگاه/قدردانی از دکترامین لو - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲

نشست هئیت امناء دانشگاه روز چهارشنبه در محل دبیرخانه هیات امناء وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دبیر جدید هیات امناء، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این نشست با اشاره به خدمات و تجارب ارزشمند دکتر امین لو دبیر سابق هیات امناء و همچنین شخصیت فرهنگی اجتماعی وی گفت: ویژگی بارز دکتر امین لو این است که سالیان ابتدایی خدمت معلم بوده و معلمی در وجود وی نهادینه شده است.
دکتر محسن نجفی خواه با بیان اینکه از راهنمایی های ارزشمند دکتر امین لو بهره خواهیم برد برای وی آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت نمود.
رئیس دانشگاه و دبیر نشست هیات امناء نیز با قدردانی از زحمات بی شائبه دکتر امین لو در وزارت بهداشت و  حضور ارزشمند طی سالیان متمادی در هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، به دکتر نجفی خواه دبیر جدید هیات امناء تبریک و برای وی آرزوی سرافرازی نمود.
دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی در ادامه بهره برداری از پروژه های متعدد آموزشی، درمانی و بهداشتی در شهریورماه سال جاری با حضور وزیر سابق بهداشت، دیدار با دکتر نمکی وزیر جدید بهداشت با همراهی مسئولین ارشد استان با محوریت طرح درخواست های دانشگاه و سفر معاون درمان وزارت در دهه فجر به شهرستان های سطح استان با تصمیم گیری های مناسب در رفع مشکلات موجود از مهمترین برنامه های دانشگاه در چند ماه اخیر دانست.
مشاور وزیر بهداشت و دبیر سابق هیات امناء، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۵۶ سال سابقه خدمتی دارم گفت: ۸ سال آموزگاری، ۸ سال دبیری، ۸ سال طبابت، ۸ سال نماینده مجلس، ۸ سال مدیر بهداشت و درمان در سازمان برنامه و بودجه ، ۸ سال معاون پارلمانی وزارت بهداشت و ۸ سال نیز دبیر هیات امنا، مجامع و شوراهای وزارت بهداشت خدمت کردم.
دکتر حسن امین لو با بیان اینکه ۱۳ سال به عنوان عضو هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همکاری و فعالیت داشتم از مجموعه دانشگاه قدردانی نمود و افزود: راهبری هیات امناء زحمات زیادی دارد و خوشبختانه توانایی دکتر نجفی خواه برای این مسئولیت بسیار بالا است.
طرح و بررسی پیشنهادات مشترک و اختصاصی دانشگاه، ارائه گزارش عملکرد برنامه عملیاتی و اهداء لوح به دکتر امین لو از سایر برنامه این نشست بود.
در این نشست همچنین ارائه گزارش حسابرسی مستقل دانشگاه در خصوص صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶ و بررسی نسبت ها و شاخص های مربوط به صورت های مالی دانشگاه صورت گرفت که با اعلام این گزارش دانشگاه باری دیگر موفق به اخذ گزارش مقبول از حسابرس مستقل منتخب هیات امناء دانشگاه گردید.