عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

افتتاح دو پروژه در بازدید فرماندار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

به گزارش روابط عمومی واحد میمه، علیرضا بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه در این مراسم که با حضور حجت الاسلام زمانی امام جمعه میمه و مهندس آذرپی بخشدار و کرمی شهردار میمه و جمعی از مسئولین ادارات برگزار شد با قدردانی و حمایت از اجرایی شدن طرح کشت گل محمدی استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود در جهت ایجاد اشتغال و درآمد زایی را قابل تقدیر دانست. وی با ابراز خرسندی از تلاش های انجام شده در این واحد در راستای ایجاد فضای آموزشی مناسب و ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی از مسئولیت پذیری رئیس واحد و مسئولین قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی توجه ویژه مسئولین مخصوصا دانشگاهیان به جلوگیری از آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد دربین جوانان را خواستار شد.

دکتر یاسین صعیدی در این مراسم ضمن تشریح عملکرد واحد میمه در زمینه های آموزشی، پژوهشی و عمرانی به اجرایی شدن طرح های اقتصادی واحد میمه اشاره و خواستار حمایت ویژه مسئولین شهرستان شد.

رئیس واحد میمه با اشاره به پتانسیل بالای این واحد دانشگاهی در طرح های کشاورزی و در راستای کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه ایجاد مزرعه گل محمدی و مزرعه زعفران را از طرح های مثبت دانست.

وی با اشاره به خدمات علمی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و کسب رتبه های علمی فرهنگی و ورزشی در سطح جهانی ، دانشگاه آزاد اسلامی را یک اعتبار ملی دانست و افزود "دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت دانشمند فرهیخته دکتر میرزاده مسیر تعالی و توسعه خود را ادامه می دهد و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در رشد و توسعه علمی فرهنگی کشور غیر قابل انکار است.

دکتر صعیدی با بیان اینکه دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان در حوزه توسعه علمی فرهنگی فناوری و کارآفرینی از استان های برتر کشور می باشد از مدیریت جهادی دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان قدردانی کرد و بیان داشت دکتر امیری مرد خستگی ناپذیر علم و عمل است .

وی پیگیری رشته های جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد را از اولویت های کاری خود دانست و افق چشم انداز واحد میمه را با حمایت های ویژه مردم شریف میمه و مسئولین بسیار خوب ارزیابی کرد.