عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، در اردوگاه فرهنگی جنگل شصت‌کلاته دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم گفت: در جامعه ما، خانم‌ها نقش پررنگی در توسعه اجتماعی در حوزه‌های مدیریتی، فرهنگی و… ایفا می‌کنند.

دکتر علی نجفی‌نژاد افزود: همکاران خانم دانشگاهی علاوه بر حضور در محیط آموزشی و ادری، موضوع تربیت فرزندان و رسیدگی به خانواده را نیز برعهده دارند، که این نشان از تعهدپذیری و حس مسئولیت بانوان دانشگاهی دارد.

وی بیان کرد: رسالت اصلی فعالیت‌های دانشگاه، تربیت نسل آینده و مهارت آموزی و ارتقاء درک و بینش دانشجویان است که بانوان دانشگاهی درآن، نقش و تاثیر بالایی دارند.

گفتنی است: در ادامه دکتر بهاره شعبانپور مشاور امور بانوان دانشگاه و خانم خرمی مشاور امور بانوان کارمند ریاست دانشگاه، از توجه رییس دانشگاه به قشر بانوان دانشگاه تشکر و برای همکاران خانم آرزوی موفقیت کردند.

شایان ذکر است: از دیگر برنامه‌های این مراسم میتوان به سخنرانی مهندس صدقی درباره حقوق زنان، پیاده‌روی، اجرای برنامه گروه دف‌نوازی و مسابقه، گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی، صرف ناهار و اهدای جوایز اشاره کرد.

همچنین به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه­‌زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) مراسم جشنی در سالن کوثر خوابگاه خواهران توسط کانون قرآن و عترت و با همکاری تشکل موعود دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم مادر شهیدان بهمنی‌نژاد به بیان خاطرات شیرین و آموزنده‌­ای در مورد فرزندان شهید خود پرداخت و به حضور آنان در تمامی عرصه‌­های جهادی اشاره کرد.

در ادامه خواهر شهیدان بهمنی‌نژاد بر حفظ حجاب توسط خواهران تاکید کرد و به قرائت فرازی کوتاه از وصیتنامه­‌ی یکی از شهیدان پرداخت.

از دیگر برنامه­‌های این مراسم می­توان به اجرای گروه سرود صدره­المنتهی، پخش نماهنگ و اجرای مسابقه اشاره کرد.