عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

کسب رتبه برتر آزمایشگاه کنترل غذا و دارو درکیفیت نتایج آزمایشگاهی


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: آزمایشگاه کنترل غذا و دارو این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر در بین آزمایشگاه های قطب ۹ کشور شد.

به گزارش وبدا/ دکتر ده نبی در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: آزمایشگاه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در مقایسه بین آزمایشگاهی که در سال جاری انجام شد، در بین ۲۰ آزمایشگاه غذا و دارو قطب نهم کشور،موفق به کسب رتبه برتر درکیفیت نتایج آزمایشگاهی شد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های عملکرد آزمایشگاههای غذا و دارو بررسی کیفیت نتایج می باشد،افزود: برنامه مقایسات بین آزمایشگاهی توسط مدیریت آزمایشگاه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین ۲۰آزمایشگاه قطب در سال جاری انجام شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه اضافه کرد: نتایج پایش و بررسی آزمایشگاهها پس از ارزیابی و محاسبات آماری براساس چهار رده کیفی ( A-B-C-D ) به دانشگاهها ارسال که در این بین آزمایشگاه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار موفق به کسب رتبه ( A ) شد.

گفتنی است،آزمایشگاه تخصصی غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با کادری مجرب،کنترل سلامت و کیفیت مواد غذایی و بهداشتی را غرب خراسان رضوی بر عهده دارد.