عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری دوازدهمین برنامه بازآموزی «تروما-اورژانس در چشم» در بیمارستان فارابی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، این برنامه از سلسله بازآموزی های مدون بخش اورژانس این بیمارستان با عنوان «تروما-اورژانس در چشم » روز پنجشنبه نهم اسفند ۹۷ در سالن آمفی تئاتر پروفسور شمس برگزار شد.
این برنامه در قالب چهار پانل کراتیت و اولسر قرنیه، انواع اندوفتالمیت، کاتاراکت تروماتیک و معرفی کیس های متنوع طراحی شده بود؛ در پانل اول که دکتر علیرضا برادران رفیعی و دکتر مهدی خداپرست حضور داشتند، دکتر محمد سلیمانی به ارائه کیس های متنوع از کراتیت و زخم قرنیه پرداخت.
در پانل دوم که دکتر مهدی مدرس زاده و دکتر قاسم فخرائی نیز در آن حضور داشتند، دکتر سید علی طباطبائی، دکتر علی اصغر راجی و دکتر بهرام بحرانی در مورد انواع اندوفتالمیت شامل اندوفتالمیت حاد، استریل، ناشی از جراحی گلوکوم، تروماتیک، اندوژن، ناشی از تزریق چشم، تاخیری و اندوفتالمیت همراه با کراتیت سخنرانی کردند.
سومین پانل این برنامه به کاتاراکت تروماتیک اختصاص داشت و در حضور دکتر محمد رضا منصوری، دکتر علی طباطبائی در مورد فیلم لنزکتومی توضیح داد.
دکتر محمدباقر رجبی مقالات مربوط به پاورلنز در کودکان را ارائه کرد و دکتر حامد اتصالی به همراه دکتر سلیمانی و دکتر طباطبائی طرح خود را معرفی کردند.
در آخرین پانل هم دستیاران بخش اورژانس با همراهی و مشارکت اعضای هیئت علمی این بخش به معرفی کیس های گوناگون و جالب پرداختند.
دکتر محمد سلیمانی و دکتر علی اصغر راجی دبیر علمی برنامه بودند و دکتر علی طباطبائی و دکتر بهرام بحرانی مسئولیت اجرائی برنامه را برعهده داشتند.
خبرنگار و عکاس: امیدوار