عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۱۱مصدوم حاصل دو تصادف در میمند و روستای سیوکی جلیل


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با پراید هاچ بک در دو راهی میمند و همچنین واژگونی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج- سپیدار (روستای سیوکی جلیل) با ۱۱ مصدوم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ جلال پوران فرد افزود: امروز جمعه ۱۰ اسفند ماه ۹۷از مهمترین تصادفات ویژه چند مصدومی که در جاده های مواصلاتی استان به eoc دانشگاه یا (مرکز فرماندهی هدایت بحران) گزارش شد دو فقره تصادف با ۱۱ مصدوم بود که توسط این مرکز در سامانه حوادث بحران ثبت گردید.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه تصادف اول با برخورد پژو ۴۰۵ و پراید هاچ بک در دوراهی میمند با پنج مصدوم گزارش شد، ادانه داد: تصادف دوم با واژگونی خودروی ۴۰۵ با ۶ مصدوم بعد از سیوکی جلیل محور یاسوج به سپیدار رخ داد.

پوران فرد اظهار داشت: در هر دو تصادف تمامی ۱۱ مصدوم توسط آمبولانس میمند، تکنسین‌ها آقایان یعقوب محمدی و بیت اله دلروز و همچنین اورژانس سپیدار تکنسینها آقایان حامد پاکبازی، عزیزی و غلامرضالشکری بعد از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به لغزندگی جاده به علت بارش برف و باران، به رانندگان عزیز توصیه نمود: از سفرهای غیرضروری پرهیز و با توجه به علت بارش برف و باران و نداشتن دید کافی در صورت تردد در جاده ها از امکانات زمستانی وسایل گرمایشی و تجهیزات از جمله برف پاکن چراغ مه شکن زنجیر چرخ در خودروی خود مطمن شوند، همچنین حدفاصله خودروی خود را با ماشین جلویی حفظ کنند و از عجله کردن و سبقت گرفتن خودراری کنند تا انشالله سفر خوبی و بدون حادثه ای را داشته باشند.