عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

پیام تبریک کانون بسیج جامعه پزشکی به مناسبت ۸ اسفند روز بسیج جامعه پزشکی

پیام تبریک کانون بسیج جامعه پزشکی به مناسبت ۸ اسفند روز بسیج جامعه پزشکی

به گزارش وبدا-اسدآباد، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است. ( مقام معظم رهبری)

کانون بسیج جامعه پزشکی فرارسیدن هشتم اسفند ماه، روز بسیج جامعه پزشکی را به کلیه اعضای بسیج جامعه پزشکی، پزشکان، اساتید و مدیران تبریک گفت.

حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در قالب تیم‌های اضطراری با حضور فعال و مستمر در خطوط مقدم نبرد برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان در دوران دفاع مقدس و تلاش در جهت خدمت رسانی بهداشتی - درمانی به مناطق محروم و نیازمند کشور در دوران پس از جنگ نشان از روحیه پرتلاش و خودساخته بسیجی دارد.

شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار گران سنگ معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از امام آزادگان علی (ع) پایداری و جسارت و ایستادگی در مقابل ظلم را درس زندگی قرار داد و بسیج را که بحق خاستگاه ایمان و تجلیگاه اخلاص و عشق و ایثار و مناعت است؛ بنیان نهاد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی این روز را به کلیه بسیجیان بویژه بسیج جامعه پزشکی که در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار و فرهنگ بسیجی تلاش می نمایند، تبریک عرض نمائیم.

روز ۸ اسفند که به نام بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شده مصادف با سال روز بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه زهرا(س) در مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

مصطفی هوشمندی‌شجاع
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی اسدآباد