عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

برگزاری مسابقات برنامه نویسی ACM در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی (ACM) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی‌(ره) عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ دکتر سعید قاضی مغربی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان و مجریان این مسابقه، گفت: اگر دانشگاه‌ها بتوانند نیروی انسانی خلاق، متعهد و علاقه‌مند تحویل جامعه دهند، جامعه حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید دارای مهارت باشند؛ ما دانشجو را برای زندگی‌کردن در بیرون دانشگاه بعد از فارغ‌التحصیلی آماده نکرده‌ایم، از مسئولان حوزه فنی و مهندسی و پژوهش دانشگاه می‌خواهم در عرصه ایده، خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی حرکت کنند تا واحد یادگار بیش از این پیشرفت کند .

در ادامه دبیر علمی چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM با اشاره به ثبت‌نام ۱۸۰ نفر دانشجو در قالب تیم‌های سه نفره، خاطرنشان کرد:  چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی ACM با حضور ۶۰ تیم از دانشگاه‌های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد .

دکتر میثم منسوب‌بصیری تصریح کرد: حمایت قابل‌قبولی از این دوره از مسابقات شده است. ازجمله حامیان چهارمین دوره می‌توان از بانک ملی ایران، شهرداری تهران، پلیس فتا، رایتل، امدادخودرو و شرکت داده‌ورزی سداد نام برد .

پایان‌بخش مراسم اختتامیه قدردانی و تجلیل از تیم‌های برتر این مسابقات و عوامل اجرایی و دست‌اندرکارن بود. از همه تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات هم با اعطای لوح قدردانی شد .

تیم اول دانشجویی: Temporavily Rebillion

تیم دوم دانشجویی: Tatiana

تیم سوم دانشجویی: سیلیکون

محمد عرفان غلامیان

امیر عباس زارعی

پویا محمدی

امیر رضا پور اخوان

علیرضا سرخ آباد پازوکی

مرتضی فلاح نسب

پارسا عبدالهی

امیر حسین پاشایی دیر

محسن فتحی زهرائی

تیم اول دانش آموزی: HMMM

تیم دوم دانش آموزی: Alohomora

تیم های سوم دانش آموزی

آرین اسماعیل پور

علی پاشا منتظری

تیم Needs

امیر آزادی

محمدرضا کاظمی

نوید اسلامی

عرشیا سلطانی

مهرشاد میر محمدی

تیم ۳allme

علی صفری

ارشیا عطایی

بامداد تراب

مهدی جعفری

کسری مظاهری

تیم ۳ boys caps

پدرام صادقیان

مهدی حاج بیگی

سامان مهدیتان

تیم همه نگاه کنید

امیرحسام ادیبی

امیر سالار صفایی

مانی حاجی مهدی