عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و نکوداشت محمود معصومی، به پاس یک دهه مدیریت در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و به پاس یک دهه مدیریت محمود معصومی، مدیر سابق بیمارستان، روز دوشنبه ششم اسفند ۹۷ مراسم نکوداشتی در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی بهارلو برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر سید مجید موسوی موحد، رئیس، داود پناهی، مدیر، زهرا قاضی، مدیر پرستاری، دکتر بهنام بهنوش، معاون درمان، مهندس عموئیان، نماینده شهردار منطقه، دکتر امینیان، رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین الملل، دکتر رحمانی، مدیر بیمارستان شریعتی، مهندس صورکی، مدیر بودجه و پایش عملکرد مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، مهندس هوشیار، مدیر بیمارستان ضیائیان، دکتر مرعشی، مدیر واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر حسینی سده، سرپرست معاونت مالی- اداری دانشکده پزشکی پردیس بین الملل، دکتر باقرزاده، مدیر امور فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی دانشگاه، مسئولین واحدهای برونسپاری بیمارستان و جمعی از کارکنان بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم محمد داوری، روحانی و امام جماعت بیمارستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)،  با اشاره به حدیث کساء و شان نزول آیات مباهله و تطهیر به بیان فضایل حضرت فاطمه زهرا (س)، در ابعاد مختلف زندگی پرداخت.
در ادامه دکتر موسوی موحد، پس از خوشامدگویی به مهمانان مراسم و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، ایشان را نمونه یک انسان  کامل و الگوی تمام انسان¬ها از هر قشر و در هر تاریخی دانست.
وی سپس به موفقیت های محمود معصومی در ده سال اخیر اشاره کرد و گفت: ' در طول مدت همکاری با آقای معصومی شاهد تلاش¬های خالصانه ایشان بودم و افتخار داشتم در این چند سال در خدمتشان باشم.'
دکتر موسوی در ادامه با تاکید بر اینکه پیشرفت¬های بیمارستان طی دوره مدیریت معصومی در دانشگاه احساس شده است، ابراز امیدواری کرد که ایشان در موقعیت جدید مو فق باشند.
رئیس بیمارستان بهارلو، همچنین پناهی را به عنوان یک مدیر جوان، با انگیزه و با توان مدیریتی بالا، دانست که فعالیت¬های مدیر سابق بیمارستان را قویتر ادامه خواهد داد.
مراسم گرامیداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با قدردانی از همسر مدیر سابق بیمارستان بهارلو ادامه داشت.
در پایان مراسم لوحی به رسم یادبود به محمود معصومی اهدا شد و از ایشان به پاس یک دهه مدیریت موفق در مرکز آموزشی درمانی بهارلو تقدیر به عمل آمد.