عمومی | دانشگاه صنعتی سهند

آقای مهندس امید احمدی (دانشجوی سال آخر دکتری تخصصی Ph.D رشته مهندسی شیمی) دانشگاه صنعتی سهند مفتخر به دریافت جایزه بنیاد فرهنگی البرز شدند+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پنجاه و ششمین جایزه بنیاد فرهنگی «البرز» پنجم اسفند ماه با هدف معرفی و تجلیل از ۵۹ نخبه علمی کشور در عرصه های دانشگاهی، تحقیقی، علمی و فناوری ودر رشته‌های مختلف با حضور « سورنا ستاری »، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی خاموشی» ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه هنری برگزار شد.

مهندس حیدرارشدی، مدیرعامل بنیاد البرز در پنجاه و ششمین جایزه بنیاد فرهنگی «البرز» گفت: مرحوم البرز در سال ۴۲ تمام اموال خود را با تاسیس بنیادی فرهنگی البرز به منظور گسترش علم و دانش و حمایت از دانشمندان و نخبگان در ایران اسلامی وقف کرد و امروز با برگزاری این برنامه شاهد اجرای امینانه نیت این واقفین علمی کشور هستیم.
مدیرعامل بنیاد البرز به تشریح اهداف اهدای جایزه علمی البرز پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ مقدس وقف و اجرای امینانه نیات واقف و معرفی شخصیت و اندیشه والای مرحوم البرز از اهداف اهدای این جایزه است که در پنجاه و ششمین دوره به ۵ دانشمند، ۴ مخترع، ۱۰ دانشجوی رشته علوم پزشکی، ۱۰ طلبه علوم دینی و ۳۰ دانشجوی علوم پایه، انسانی و مهندسی اعطا می‌شود.

ارشدی خاطر نشان کرد: دانشمندان و مخترعین از سوی بنیاد نخبگان، دانشجویان پزشکی از سوی وزارت بهداشت، دانشجویان علوم پایه، مهندسی و انسانی از سوی وزارت علوم، طلاب علوم دینی از سوی مرکز نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه‌های علمیه و دانش‌آموزان از سوی ادارات کل آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند.



یکی از دانشجویان برتر؛ برگزیده و منتخب در بین ۳۰ نفر از دانشجویان حاضردر این رویداد علمی و فرهنگی   آقای مهندس امید احمدی (دانشجوی سال آخر دکتری تخصصی Ph.D رشته مهندسی شیمی) دانشگاه صنعتی سهند بودند که مفتخر به دریافت جایزه بنیاد فرهنگی البرز گردید.
روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به خانواده بزرگ دانشگاهیان و بخصوص به دانشکده مهندسی شیمی و مهندس امید احمدی و خانواده محترمشان  و استاد ایشان آقای دکترهدا جعفری زاده  تبریک و تهنیت گفته و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه منان مسئلت داریم .