عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

با هدف بررسی مشکلات: رئیس دانشگاه شهیدباهنر کرمان با اعضای هیات علمی...

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در راستای بررسی مشکلات دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، روز سه شنبه ۷ اسفندماه ۹۷ دکتر محمد علی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در جلسه بررسی مشکلات دانشکده فیزیک دانشگاه ضمن تقدیر از استادان به جهت تلاش در حوزه پژوهش و آموزش گفت: با توجه به کمبود بودجه، کارهای مثبتی امسال انجام شده، به طوریکه گرانت‌ها نسبت به سال قبل دو برابر شد و دانشگاه رتبه‌های جهانی کسب نموده است، همه این موارد با تلاش دانشگاهیان و فعالیت در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، رفاهی و ارتباط با صنعت و مقالات صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: با وجود اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، دانشگاه با ارائه راهکارهایی و وجود نیروهای انسانی، اعم از استادان دانشگاه که سرمایه‌های کشور به حساب می آیند، می‌توان به رفع مشکلات کشور کمک کرد .

وی گفت: دانشگاه شهید باهنر در دوره های تحصیلات تکمیلی حدود ۱۰۰۰ دانشجوی دکتری دارد که همگی جوانان خوش فکر و مسلط به مسائل علمی و پژوهشی هستند که باید از این پتانسیل‌ها خصوصا دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد بهره برد .

دکتر طاهر خاطر نشان کرد: دانشگاه در دوره دکتری تخصصی حدود ۱۰۰۰ نفر دانشجو و در مقطع کار شناسی ارشد حدود ۴۰۰۰ نفر دانشجو دارد که امیدواریم با نظرات و پیشنهادات اعضای هیات علمی، بتوانیم در مسیری گام برداریم و دانشگاه را به جایگاهی که واقف آن مرحوم افضلی پور انتظار داشت، برسانیم.

دکتر تراز رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه شهید باهنر کرمان، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دانشگاه و حضار گفت: تمامی کارها و پیشرفت‌هایی که در طول تصدی در دانشکده محقق شده‌اند با اتحاد و همکاری تمام اعضاء هیات علمی و کارکنان بخش صورت گرفته است.